ТРЕНДИ YouTube у 2022
Без лишньої води, все конкретно і по-факту: ТРЕНДИ YouTube у 2022! Поїхали:
Тренд №1: коллаборації
Наші клієнти більше не хочуть дивитися рекламу: їм потрібний супер корисний контент, підкріплений експертними думками. У 2022 році колаборації набудуть колосальної популярності, тому варто створювати відеоролики із запрошеними гостями:
- популярні блогери, які приведуть на YouTube-канал інтернет-магазину частину своїх фоловерів. Лідери думок, на чому акцентують увагу великі аналітичні агенції, мають колосальний рівень довіри: понад 57% споживачів готові купити те, що рекомендує улюблений блогер;
- галузеві експерти; фахівці, які використовують чи ремонтують товари у повсякденному житті;
- персонал інтернет-магазину, який добре розуміється на тих чи інших питаннях.
Колаборації не є чимось новим, проте останніми роками вони дозволяють зібрати максимальну кількість коментарів, підписок та збережень, незалежно від майданчика.
Тренд №2: мультипідбір
Користувачі YouTube орієнтовані на легке сприйняття контенту, котрий не перевантажений технічними характеристиками. Рік у рік спостерігається тенденція до спрощення: ролики стають коротшими, добірки – інформативними. У 2022 році популярності набирають наступні формати добірок:
- тривалість трохи більше 30 хвилин, оптимально – до 15 хвилин; у короткому відео зібрано 5-10 товарів, освітленню кожного з них приділяється 1-1,5 хвилини;
- мінімальна кількість складних термінів, але багато практичних прикладів, переваг та особливостей, які користувачі зможуть "приміряти на себе";
- більше цифр, менше – води. Варто відходити від шаблонних фраз у стилі «тривалий термін експлуатації» та «мінімальне енергоспоживання»: замінюйте їх цифрами, які дадуть глядачеві більше корисної інформації
- можливість побачити все у дії. Фото товару клієнти зможуть переглянути в каталозі, а в ролик для YouTube потрібно додавати практичну складову: покажіть, як продукт можна використовувати або як він виглядає в інтер'єрі, на людині, що залежить від специфіки.
Можна створювати добірки однотипних товарів, наприклад смартфонів або літніх суконь. Однак популярніша різноманітність:
- огляд найкращих товарів для дому;
- ТОП-10 базових речей для гардеробу;
- товари, що купуються в січні 2022 року та інші тематики.
Різноманітність дозволяє краще познайомити потенційних клієнтів з асортиментом та розраховувати на підвищений середній чек. Під час перегляду відео користувач може вибрати кілька товарів із різних груп, а не одну одиницю, як у випадку з монопідбірками.
Тренд №3: прямі ефіри
Прямі трансляції поступово переходять у YouTube-простір, частка аудиторії ефірів перевищує 50% від загальної кількості користувачів відеохостингу: у 2022 році темпи збільшуватимуться. Відеохостинг дозволяє дивитися у прямому ефірі не лише улюблені телевізійні канали, а й ролики, які транслюють блогери, бренди, компанії, інтернет-магазини. Перевага прямих трансляцій у тому, що автор отримує живу аудиторію: багатьом користувачам цікаво дивитися прямі ефіри, а не стандартні відео. YouTube накладає обмеження на проведення прямих ефірів, що продиктовано вимогами до безпеки та комфорту користувачів:
- канал має щонайменше 50 підписників;
- якщо фоловерів менше тисячі, то ролик побачить обмежену кількість користувачів;
- канал є підтвердженим;
- за 24 години до стриму було включено функцію прямих трансляцій.
Ще одна вимога стосується пристрою: трансляції можна проводити зі смартфонів із версією операційної системи 5.0 та вище (Android). Відео записується автоматично після завершення трансляції – завантажується на канал автора, тому користувачі зможуть побачити його в будь-який зручний час. Стрими забезпечують покращену взаємодію з аудиторією та налагодження комунікаційного контакту, створюють неформальну атмосферу, необхідну для досягнення високої лояльності. Основна аудиторія трансляцій – користувачі віком 16-35 років, що потрібно враховувати для формування сценарію.